
Finalna verzija Windows 10 operativnog sistema će dolaziti sa DirectX 12. Trenutna verzija, Technical preview, nema u sebi DirectX12.
Bryan Langley is Microsofta je izjavio da su radili u saradnji sa Epic Games studijom na tome da kreiraju DirectX12 sekciju u Unreal Engine 4 GitHub repository. Ako imate, kao developer, pristup DirectX12 Early Access programu, možete već početi razvoj u novom grafičkom API-iju u Windowsu 10.
Slika koja se vidi gore je iz Epic’s UE4.4 Landscape Mountains demoa koga je pokretala maširana sa sa Intel Haswell grafičkim hardverom.
Ono što DirectX 12 čini zanimljivim je to što dozvoljava programerima da pišu kod vrlo blizak samom hardveru, čime se poboljšavaju performanse. Ovo je slično onome što AMD ima sa Mantle API-ijem, koji je od korena dizajniran da pruži bolje performanse nego DirectX 11.
Dobra vest je što su i Nvidia i AMD ranije potvrdili da će trenutna generacija grafičkih kartica podržavati DirectX 12. Za Nvidiu su to Fermi, Kepler i Maxwell bazirane grafičke kartice, a za AMD su to one bazirane na GCN. Da li će zaista DirectX 12 biti potpuno podržan na svim ovim grafičkim karticama, ostaje da se vidi
Izvor: tom’s HARDWARE