Nvidia je prikazala novi water engine

Nvidia je prikazala novi water engine

440
0
PODELI
nvidiawater

Nvidia je prikazala novi water engine. Nova PhysX tehnologija omogućava razvojnim timovima da prikažu mnogo realističnije vodene efekte.

Nvidia je prikazala sledeću generaciju digialne vodene fizike, koja obećava dosta realističnije vodene efekte.

Novi algoritam simulacije tečnosti se naziva Tečnosti bazirane na poziciji (Position Based Fluids). Dozvoljava developerima da kreiraju realistične efekte vode, kao što je rasprsakavanje mora oko svetionika.

“U simulaciji tečnosti forsiranje nekompresovanosti je ključno za realizam ali i mnogo skuplje” kažu Miles Macklin i Matthias Müller-Fischer iz Nvidie.

“Formulisanjem i rešavanjem skupa pozicionih ograničenja koje uslovljavaju konstantnu gustinu, naš metod dozvoljava sličnu nekompresovanost”.

Kompanija je objavila svoje istraživanje na ovu temu, koje se može pronaći ovde:

http://mmacklin.com/pbf_sig_preprint.pdf

Ipak, ako vise volite da vidite tehnologiju u akciji, pogledajte sledeća dva videa:

 

 

 

 

NEMA KOMENTARA

POSTAVI ODGOVOR