Najbolji ‘IT prijatelji’ turista

Najbolji ‘IT prijatelji’ turista

393
0
PODELI

Najnovije istraživanje pokazalo je da se bez tehnoloških uređaja ne kreće ni na odmor. Na put obavezno kreće mobilni telefon, koji je primaran za 80 odsto turista, a zatim slede foto aparat i kamera. Od ličnih računara ne razdvaja se poloina istinaih turista, a trećina sa sobom nosi i različite uređaje za zabavu.

Razlog zašto su gadgeti, a posebno pametni telefoni, toliko popularni i dok smo na odmoru, je što obezbeđuju osnovne informacije i omogućavaju jednostavno i brzo deljenje iskustva sa porodicom i prijateljima, zaključak je sprovedenog istražvanja.

Veoma je zanimljivo da dostupnost Interneta i te kako utiče na odluku o tome koji gadget ćemo ’povesti’ na put, navodi se u istraživanju kompanije Visa Inc. Na primer, imućnijim turistima pristup globalnoj mreži značajniji je od recimo veličine i težine uređaja. Tako je za četvrtinu njih veoma važno da mogu obaviti poslove elektronskog bankarstva dok su van zemlje. I dok je dostupnost Internet opredeljujući faktor za 45 odsto imućnijih turista, za 41 odsto onih koji prvi put odlaze na neku destinaciju veličina uređeja je ta koja utiče na odluku o izboru gadgeta za put.

Deljenje iskustva putem virtuelnih kanala nastavlja se i po povratku kući, što čini 71 odsto turista prenoseći svoje utiske u online zajednici.

Kada je reč o informisanju o izboru destinacije i planiranju puta, 71 odsto turista željene podatke nalazi na Internetu – iskustva i priče drugih putnika, zvanične prezentacije, forumi. Više od 65 odsto ispitanika Visa istraživanja putem Interneta obavlja rezervacije smeštaja, prevoza i drugih usluga, dok se tokom putovanja čak 57 odsto turista informiše na globalnoj mreži.

Napredna tehnološka rešenja značajno su uticala na svaki aspekt naših života, pa je to je slučaj i kada je reč o načinu na koji planiramo i provodimo svoj odmor. I dok se i dalje ceni iskustvo prijatelja, preporuke rođaka ili turističkih priručnika, online izvori, sa mnoštvom kometara, fotografija, posebnih pogodnosti i saveta,  postaju primarni izvor informisanja većine svetskih putnika. Pozitivan signal za pružaoce raznih usluga u online svetu je i komentar putnika koji kažu da je proces rezervacije putem Interneta znatno brži i jednostavniji. 

 

NEMA KOMENTARA

POSTAVI ODGOVOR