Kinect senzori iskorišćeni za poboljšanje osećaja prilikom korišćenja Oculus Rift-a

Kinect senzori iskorišćeni za poboljšanje osećaja prilikom korišćenja Oculus Rift-a

552
0
PODELI
Kinect senzori iskorišćeni za poboljšanje osećaja prilikom korišćenja Oculus Rift-a

Prvi Kinect je iznedrio dosta zanimljivih projekata od strane zajednice kada se pojavio. A isto se to dešava i sa Oculus Rift-om sada. Oliver Kreylos je spojio tri Kinect senzora sa Oculus Rift-om i napravio 3D rendering svog tela dok se kreće kroz virtuelni svet.

Računar koji sve ovo pokreće radi na Linuxu i ima Core i7 procesor na 3.5 GHz, 8GB ram memorije i Nvidia GeForce grafičku karticu. Povezan je na eksterni tracking senzor koji prati poziciju glave, poziciju ručnog kontrolera i orijentaciju.Sistem dobija sirove vizuelne podatke o dubini i bojama od tri Kinect senzora i prikazuje pogled iz Oculus Rifta i sekundarni pogled iz iste tačke gledišta na desktop ekranu. Što se tiče odziva, to jest latencije, Kreylos je rekao da niko ko je probao ovaj sistem nije primetio neko kašnjenje i diskonektovanje zbog latencije. Ovo je zbog toga što njegove aplikacije koriste sirove vizuelne podatke o dubini i bojama, latencija je zato mnogo manja nego kad se koristi algoritam za rekonstrukciju skeleta kod Xbox-a.

Pogledajte video koji demonstrira ovo neobično iskustvo:

Oculus Rift postaje sve bolji i uzbudljiviji za korišćenje. Šta vi mislite?

Izvor: tom’s HARDWARE

NEMA KOMENTARA

POSTAVI ODGOVOR