Dropbox je slučajno obrisao podatke mnogim korisnicima

Dropbox je slučajno obrisao podatke mnogim korisnicima

492
0
PODELI

Stigla je loša vest za korisnike cloud-a, jer je kompanija Dropbox potvrdila da je bag u starijim verzijama desktop aplikacije izazvao brisanje korisničkih fajlova iz cloud-a.

Breaker

Dobra vest je da će Dropbox vratiti fajlove, gde je to moguće, i ispraviće bag u aplikaciji. Nažalost, neće svi fajlovi biti vraćeni.

Problem je, izgleda, nastao za korisnike koji su uključili opciju za selektivnu sinhronizaciju, što ograničava sinhronizaciju sa cloud-om na određene foldere. Sinhronizacija se, uglavnom, obavlja kada se dogodi neka promena na fajlovima, a pucanje aplikacije izazvalo je veoma ozbiljan problem – brisanje kompletnih podataka sa Dropbox naloga. Neki korisnici su prijavili da su izgubili izuzetno važne podatke koje su godinama sakupljali.

Ukoliko su i vaši podaci obrisani, Dropbox će vas kontaktirati i ponudiće Dropbox Pro servis besplatno na godinu dana. Ali to i nije neka uteha ukoliko su lični podaci nestali.

 

 

Izvor: Gizmodo

NEMA KOMENTARA

POSTAVI ODGOVOR