AMD Mantle se polako implementira u igre

AMD Mantle se polako implementira u igre

421
0
PODELI
AMD Mantle

AMD je predstavio tri nova razvojna tima koja su prihvatila Mantle, hvaljeni i revolucionarni API za grafiku.

Breaker

Cloud Imperium Games, Eidos-Montreal, deo Square Enix grupe, i Oxide Games su poslednji razvojni timovi koji su se pridružili AMD-u u tome da se PC igre optimizuju kako bi se izvukle maksimalne performanse iz modernih grafičkih arhitektura koje postoje na desktop, laptop i drugim uređajima poput tablet računara.

“AMD je ponosan što igra veliku ulogu u transformaciji sveta razvoja igara sa Mantle”, rekao je Ritche Corpus, direktor ISV gejming alijanse, AMD. “Sa podrškom i bliskom saradnjom između AMD-a i vodećim razvojnim timovima poput Cloud Imperium, Eidos-Montreal i Oxide, Mantle može doneti odličnu optimizaciju u igrama koje izlaze uskoro, što donosi nesvakidašnje gejming iskustvo za igrače.”

AMD Mantle

Cloud Imperium Games trenutno razvija Star Citizen, simulator svemirskog letenja, na čelu sa legendarnim dizajnerom igara, Chris Robertsom.

Eidos-Montreal je studio koji stoji iza Thief, dugo očekivane avanture iz prvog lica, koji izlazi u februaru 2014. Eidos-Montreal je razvio i Deus Ex – Human Revolution.

Dok Oxide Games dizajnira novi Nitrous endžin za 64-bitne višejezgarne procesore.

“AMD-ov Mantle nam omogućava da izvučemo iz hardvera bolje performanse”, rekao je Dan Baker, suosnivač Oxide Games-a. “Dodavanjem Mantle podrške u naš više-platformni 64-bitni Nitrous endžin donosi veliki dobitak u performansama na hardveru koji poseduje podršku za Mantle.”

Podršku za Mantle će imati sve Radeon grafičke karte iz serije 7xxx i R7/R9.

 

Izvor: TechPowerUp

NEMA KOMENTARA

POSTAVI ODGOVOR